Brev:
Gnavemad
1. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Gnavemad
Hej Helen!
Hvilken typer af gnavemad kan jeg give til min søn på 7 måneder?
I øjeblikket får han agurkeringe, kartoffelbåde, diverse bløde frugter, tørrede abrikoser, skorper og rugbrødsbjælker. Han elsker at sidde med noget selv, så jeg savner lidt inspiration...
Hvor gammel skal han være, før han kan gnave af fx en frikadelle eller en kogt kartoffel?
Hvor gammel skal han være, før han kan øve pincetgreb med fx rosiner og ærter?
Hilsen mor til tre